Hej igen! 
Ja jag hade ju tänkt vara aktiv här men det blur inte alltid som planerat. 
Just då var det ganska mycket negativt i mitt liv men nu har det börjat att ordan upp sig så tänkte ge detta ett försök till! :)
 
Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har gått och blivit singel. Ett förhållande, särskillt ett långdistansdörhållande, funkar inte om bara en person är engagerad! Så efter många andra chanser, gav jag upp. Men så blir det ibland, man lär sig ju alltid någonting. :)
 
Hade en husse ett litet tag också! Men han visade sig vara en självisk, skum och lätt irriterad person...så jag backade där.
 
Men nu har jag gillat en kille ett bra tag... (som bir nära mig! Wohoo!!) och det visade sig att han gillar mig tillbaka! :D 
Så nu är vi lite smått gulliga och skickar en massa hjärtan och saker hela tiden! <3 (okej, en nude här och där också men shh xD)
Vi är inte ihop, ÄN, men hoppas verkligen att det blir något!!! <3
Ska gå på em halloweenfest med honom på fedag också. :3
 
Men i alla fall, nu när jag är ny här så förväntar jag mig inte direkt nån respons på mina inlägg men jag skulle bli överlycklig om ni kunde slänga in en kommentar! :D 
 
Så, vem tycker ni ska ställa frågan i en sådan här situation? Killen eller tjejen?
 

Kommentera

Publiceras ej